Til udlejere af ejendomme i Odense

På denne side vil vi samle nyttige informationer og gode råd til viceværter og ejendomsadministratorer.

Brochure - gode råd til valg af beholdere i affaldsordningen

I denne brochure har vi samlet en række gode råd og andre nyttige informationer til valg af affaldsløsning. 

brochure_affaldsordning

 

Se brochuren her


I juni 2019 udsendte Odense Kommune og Odense Renovation brev til alle boligadministratorer i Odense - læs brevet her

Se brev her


Udvidelse af affaldsordning til 10 fraktioner

Fra august 2022 implementerer Odense Renovation en udvidelse af den nuværende affaldsordning, og fremover bliver 10 affaldsfraktioner indsamlet ved husstandene i Odense. 

I denne brochure har vi samlet en række gode råd og andre nyttige informationer til valg af affaldsløsning. 

Se brochuren her

Sorteringsvejledninger og skilte til download

Det er vigtigt, alle er sat godt ind i sorteringen. Det gælder også beboere i boligforeninger og etageejendomme. På denne side samler vi gode råd og information til viceværter og ejendomsadministratorer, som skal hjælpe beboerne med sorteringen. Se mere her